Gora ni hotela oz.(skoraj) Großvenediger

Dušan Kuralt

Čeprav se da tudi na teh straneh prebrati o raznih epskih podvigih v stilu "Grossvenediger v enem zamahu", smo se skupna gorenjsko-dolenjska naveza odločili, da bi bil greh ne izkusiti udobja Johannishutte. V ponedeljek ob 14h štartamo s parkirišča nad Hinterbichlom. Smuči in pancarje na ruzak ter pot pod noge. Sicer vozi tudi taxi, ampak s tem bi prihranili samo 20minut pešačenja, ker je cesta višje gor zasuta. Na poti smo srečevali turaše, ki so se vračali. Če napišem, da so bili vsi po vrsti ožgani in skurjeni, je to še blaga beseda. Po uri hoje si nadenemo smuči, ki pa jih je bilo treba do koče še parkrat sneti. Ko prispemo do koče, še malo posedimo na terasi, ko pa je sonce zašlo, se je terasa hipoma spraznila. Zjutraj malo čez 6h se postavimo na smuči, ki smo jih prej opremili s srenači in počasi v nov dan.. Ob 8h smo bili pri Deffreggerhaus. V zimski sobi si privoščimo počitek, kajti vreme je počasi nehalo sodelovati. Vstop na ledenik opravimo peš. Nad 3200nmv pa se je vreme dokončno skvarilo, megla je postajala vse bolj gosta. Vztrajali smo do sedla, ker pa je bila vidljivost enaka nič oz je ni bilo, smo se odločili vrniti.. Odsmučali smo 200 višincev, da smo prišli iz megle. Ustavili smo se, ko smo srečali oba Lučana, ki sta se še vzpenjala. Neprestano smo pogledovali nazaj, če se bo le odprlo. Po krajšem počitku, je padla odločitev, da še enkrat poizkusimo. Naredili smo dobrih 100 višincev, ko sta Lučana prismučala nazaj in povedala, da se zgoraj še vedno nič ne vidi in potem smo dokončno vrgli puške oz smuči v koruzo. Dobra stran slabega vremena oz oblačnosti pa je bila, da smo imeli pa zelo dobre razmere za smučanje. vsaj 800 višincev je bilo za prste obliznit. V dolini pa še malo poganjanja in z enim prestopanjem smo se pripeljali do koče. Na terasi je sledila še kratka analiza, nato spet na smuči in prav hitro smo bili pri čevljih oz pri kopni cesti. Hoja navzdol je bila zaradi oblačnega vremena čisto znosna in točno po 24 urah smo bili spet pri avtu. Vrha sicer ni bilo, vse ostalo pa je bilo, kot rad reče Zvonko, TOPSHIT.

• Mraza pa v ponedeljek res ni bilo
  • Priprave na turo
  • Včeraj, ko je vreme še sodelovalo
  • Defreggerhaus, zimska soba
  • Prvi taktični umik
  • Drugi in zadnji umik
  • Ne, tja gor ne grem več