Višje še prava idila

Maja Lušina

Najprej imamo za ogrevanje 15 minut hoje s smučmi na ruzraku. Nato si na snegu in ga ne zmanjka več. Idila vedno višje res zimska, čarobna. Pri Gilbertiju se odcepimo desno - najprej se odločimo za skok na sedlo Bela peč. Že med vzponom nas mamijo planke proti Sedlu Uršič. In res. Prečimo teren nazaj in nadaljujemo proti sedlu. Špura je bila na nekaj delih še malo pomrznjena, zato je zame lažje kar s srenači.

Sneg za smuko je bil zgoraj še zelo dober, sploh na ravno prav odjenjanih delih si lahko odpeljal super zavoje (ta del še za 4*), na strmejših delih si sam sebi splazil kepe, nižje - zadnja planka do Gilbertija - pa smučanje z nižanjem višinskih metrov počasi preide v srfanje. Zavoji so zato daljši in previdnejši zaradi bremzanja na skuhanem snegu. Sledi še nekaj zavojev po preriti progi, kjer v senčnih kotičkih občasno še zaropota. Odpeli, kjer smo zjutraj zapeli in leva desna do avtomobila.

Užitkarji z več kot 1000m vzpona in spusta.

Et ❀

Zadnja sprememba: 02.05.2024 ob 08:43

Za takšno vreme se splača daleč zapeljati ...

Visoke Ture, skupina Goldberg | Alteck | z vrha na zahod
Marijana & Marko
Danes res vrhunsko, včeraj pa “malo” manj…